Maatwerk of persoonlijk advies?

Heb je een vraag? Wil je een wanddecoratie in een net andere maat als de maten waaruit je kan kiezen? Of wil je ergens advies over? Stuur gerust een mail naar anne@hippewanddecoratie.nl We denken graag met je mee. We streven er na om op werkdagen je mail binnen 24 uur te beantwoorden. Je kunt ook een WhatsApp bericht sturen naar 0610381048

Hou er rekening mee dat maatwerk of iets met een eigen afbeelding niet retour gestuurd kan worden.

Bestellen en betalen

Heb je je keuze gemaakt? Klik dan je keuzes aan in de webshop. Daarna word je vanzelf doorgeleid naar het bestel gedeelte waar je je gegevens invult en kunt betalen. Verzending is gratis dus er komen geen kosten meer bij. Je betaald makkelijk en veilig via iDeal. Je pakket word netjes verpakt bij je thuisbezorgd. Via je mail word je op de hoogte gehouden en ontvang je een factuur van jou bestelling.

Levertijden en bezorging

De levertijden van onze producten verschillen per materiaal. Over het algemeen kan je er vanuit gaan dat je je werk binnen 2 tot 5 werkdagen in huis hebt.

Wil je weten welke dag je pakket precies bezorgd word? Stuur dan even een mail of app dan houden we je op de hoogte.

Heb je iets met spoed nodig? Stuur ons een bericht met wat je wanneer zou willen ontvangen. Soms kunnen we regelen dat iets sneller gemaakt en bezorgd word.

Retourneren

Alle wanddecoraties worden voor jou op bestelling gemaakt. Bedenk daarom goed wat je besteld in welke maat.

Is het toch niet wat je er van verwacht had? Dan kan je je pakket retour sturen. Het product moet, indien redelijkerwijs mogelijk, ongebruikt, onbeschadigd en compleet is. Mocht het product toch beschadigd zijn dan kan er een waardevermindering berekend worden.

Wil je je bestelling retourneren? Stuur dan binnen 14 dagen na ontvangst een mail naar anne@hippewanddecoratie.nl met daarin je ordernummer, welk product je wilt retourneren en je naam waarmee je besteld hebt. Je hebt daarna nog 14 dagen de tijd om je product retour te sturen.

Houd er rekening mee dat je zelf verantwoordelijk bent voor het retourneren van je pakket. Pak je wanddecoratie goed in, in zover mogelijk, de originele verpakking. We adviseren je altijd te verzenden met track en trace code. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw rekening. Deze verschillen per vervoerder, formaat en gewicht.

Nadat wij het product in goede orde ontvangen hebben, boeken wij het aankoopbedrag, binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terug op het rekeningnummer waarmee je betaald hebt.

Klachten

We doen ons uiterste best om je bestelling volledig naar verwachting te leveren. Maar het kan natuurlijk gebeuren dat er ergens een keer iets mis gaat of dat er iets beschadigd tijdens transport. Vervelend, maar dat gaan we natuurlijk oplossen. Stuur zo snel mogelijk na ontvangst (binnen een week) een  mail met uitleg van je klacht naar anne@hippewanddecoratie.nl.

Stuur waar mogelijk foto’s mee om je klacht te verduidelijken. Zorg dat je dezelfde naam vermeld als waarmee je besteld hebt of vermeld je ordernummer. We zullen zo spoedig mogelijk reageren en het probleem passend oplossen.

Op grond van het Europese recht zijn wij aansprakelijk voor elk gebrek van overeenstemming dat binnen een termijn van twee jaar na de levering van de goederen aan het licht komt. Je kunt aanvullende rechten hebben op grond van het Nederlandse recht.
Wanneer je een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient je binnen een redelijke termijn contact op te nemen met ons. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien je tijdig contact met ons opneemt zullen wij zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

We gaan er vanuit dat we altijd een passende oplossing te bieden hebben. Mocht dit niet het geval zijn dan wijzen we je op de mogelijkheid om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.